ÜYELİK
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Ürünüm elime ulaştı iade etmek istiyorum?

Siparişiniz size ulaştıktan sonra siparişinizdeki ürünleri tümüyle veya kısmi olarak iade edebilirsiniz. Satın aldığınız ürünü kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde iade koşulları dahilinde ücret ödemeden Yurtiçi Kargo ile depo adresimize göndererek iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

2- Ürünüm kırık veya hatalı geldi, nasıl çözüm sunabilirsiniz?

Teslim aldığınız üründe az sayıda kırık parça (maksimum 5 parçaya kadar) var ise, kırık olan parçaların fotoğrafını tek karede çekip sipariş numarası ve kırık parçanın ismini de belirterek Whatsapp destek hattımız (0549 813 52 09) aracılığıyla iletmeniz durumunda stok durumuna bağlı olarak yedek parça temini yapılmaktadır.

3- Ürünümü servise nasıl gönderebilirim?

Ürününüz düdüklü tencere ise yalnızca kapağını, sağlam ve destekli bir şekilde paketleyerek (koli ile) anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo aracılığıyla teknik servisimize gönderebilirsiniz. Kutu içerisine adınız ve soyadınız, arıza tanımı, adres, iletişim bilgilerinizi, fatura ve garanti belgenizi eklemeniz gerekmektedir.

Gönderi adresi için kargo kutusuna:1201329952 Yurtiçi kargo anlaşma kodunu
yazarak size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine karşı ödemeli teslim edebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.